۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

امام جمعه قیر و کارزین:

مواجه با یک جنگ فرهنگی سازمان یافته هستیم

 مواجه با یک جنگ فرهنگی سازمان یافته هستیم

قیر و کارزین - امام جمعه قیر و کارزین گفت: دشمن و در راس آن آمریکا با تمام ابزارهای خود در حال تهاجم فرهنگی به ایران است و ما با یک جنگ واقعی و سازمان یافته در ابعاد مختلف مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا صداقت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان قیر و کارزین، با اشاره به در پیش بودن ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۳ خاطرنشان کرد: مساله فرهنگ مسأله‌ای بنیادین و اساسی و در برابر آن تهاجم فرهنگی نیز یک واقعیت است.

خطیب جمعه قیر و کارزین با بیان اینکه ما در زمینه فرهنگی با یک جنگ حقیقی و سازمان‌یافته روبرو هستیم و دشمنان و در رأس آن آمریکا نسبت به کشور ما به طور ویژه برنامه‌ریزی کردند گفت: همین مساله، پذیرفتن اصل این واقعیت و خطر و سپس برنامه‌ریزی کارآمد در برابر آن را ضروری می‌کند.

وی افزود: انقلاب و بسیج و اندیشه مقاومت ما در مرحله الگو شدن در تمام دنیا است و دشمن نمی‌خواهد این امر محقق شود، به همین خاطر اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم شناسایی این تهاجم و جدی گرفتن این مساله و سپس برنامه‌ ریزی کارآمد در مقابل این جنگ فرهنگی است

حجت الاسلام صداقت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب راجع به صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمن و شهید محسوب شدن جهادگران در این راه نیز افزود: دشمن با انواع ابزارها و رسانه‌ها ما را محاصره کرده و باید از این آوردگاه نیز سربلند بیرون بیاییم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت‌الله شهید دستغیب گفت: توکل و اطمینان به خدا، نفوذ در دل‌ها، ساده زیستی، فروتنی و ولایت‌پذیری از خصوصیات بارز این معلم اخلاق بود.

امام جمعه قیر و کارزین در ادامه با مرور مناسبت‌های هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز نیز گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده دارد و تربیت نسل جدید و در حقیقت همه افراد جامعه بر اساس معارف دینی بر عهده آموزش و پرورش است.

کد خبر 5960822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha